Direktlänk till inlägg 4 januari 2015

Januaridvala

Av minceur - 4 januari 2015 03:34

Häromdagen när jag var hemma hos min pojkvän så började han skratta åt mina minimala tuggor. Det har alltid varit en lite rolig grej, att jag dricker små små klunkar av allt medans han i sin tur kan svepa ett halvt glas vatten i en mun.
Jag tog ett bett av knäckebröd och han fnissade, sa att "ja, du kommer ju inte att bli tjock i varje fall".
Nej du. Tjockare har jag ingen plan på att bli.

Idag var en ganska bra dag. Lite soppa till frukost, sen ut och vandra på stan med en vän. Det var fint, mycket promenad.
Kom hem och blev lite deppig helt plötsligt. Många andra vänner ville dra ut men jag kände inte alls för det.
Kände mig ful och plufsig och fattig och sunkig.
Stannade hemma och tittade på Victoria Secret fashion show istället.
Hur mycket bättre mådde jag av det egentligen?

Det kan man ju fråga sig.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ben

Av minceur - 8 januari 2015 23:08

Igårkväll när jag och min pojkvän låg i sängen så sträckte jag på mig. Jag hade på mig höga pösiga jeans och en kort jumper, så min mage syntes lite grann.Han började smeka mig över magen lite så där mysigt när han stoppade vid mina revben. Han tog t...

Av minceur - 5 januari 2015 19:35

Vilken värdelös dag det blev.Lämnade huset utan någon vattenflaska, var borta ett par timmar och när jag kom hem igen hade jag ett hål i magen kändes det som. Åt tanklöst i köket. Drack ett stort glas vatten innan men det hjälpte inte.Nu sitter jag h...

Av minceur - 29 december 2014 22:15

3:e jävla februari 2008. Det var då jag skrev mitt första inlägg här.Och jag har fortfarane kvar den här bloggen. Jag läser ibland, funderar, tänker tillbaka och kommer fram till att inte mycket har förändrats. Letar efter gamla bloggar som jag bruka...

Av minceur - 21 april 2013 22:38

Något som ger mig lugn är när jag kan se exakt vad jag har på min tallrik. Speciellt när jag måste äta ute, eller med andra människor. Att kunna se exakt hur mycket, måtta med ögonen, visualisera ett dl-mått bredvid maten... gör allting så mycket enk...

Av minceur - 17 april 2013 18:36

Jahapp. Trodde jag var klar med hetsandet, men tydligen inte.Vill lägga mig ner och gråta så trött jag är. ...

Presentation


63 (x)
62 (x)
61 (x)
60 (x)
59 (x)
58 (x)
57 ( )
56 ( )
55 ( )
54 ( )
53 ( )

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards