Alla inlägg under februari 2010

Av minceur - 28 februari 2010 23:20

Imorgon är det tillbaks till skolan igen.
Det blir en lång dag, och sedan ska jag jobba på kvällen, så det blir inte mycket tid att tänka på mat, underbart.
Mina löpskor ligger även i mitt skåp, så på mina raster kan jag ge mig ut och springa en runda.
Tur att min skola ligger ganska nära en park.
Tur också att det inte är vår än, så att halva klassen sitter på gräset och tar det lungt.

Tänk, vilken syn det hade varit.
Alla smala fina människor sitter utan tröja och gottar sig i solen med en glass, medans jag springer runt, runt...
Nästan så man får skratta lite. xD


Jag tror att jag ska väga mig på tisdag också.
Skriva upp belöningar för mina delmål med.
Men nu är det nog dags att sova.
Godnatt alla!

Av minceur - 28 februari 2010 16:02

Förstår verkligen inte.
Han är så fin. Så fruktansvärt fin, och snäll, och omtänksam.
Hur kan jag vara avundsjuk på honom för en sån här sak?
Jag vill också ha den vackra ryggraden som han har, och hans handleder. 

Jag vill också kunna äta mitt i natten utan att oroa mig. Jag vill också att allt jag tar på mig hänger fint och löst på mina axlar.

 

Sånt här borde jag bli taggad av. I vanliga fall.
Men jag blir inte det, inte nu.
Jag vet inte varför, men jag blir bara ledsen.
Och jag vet inte vart jag ska ta vägen.
 

Av minceur - 27 februari 2010 23:52

Bakslag.

Bakslag händer. Och när det inträffar så ska jag acceptera det, fundera ut varför det hände, och sedan aldrig låta det hända av den anledningen igen.

Huu, vilken helg. Den är inte äns slut än. Men det spelar ingen roll, för imorgon är en ny dag med nya tag. 


Hur kan man älska någon annan, om man inte älskar sig själv?

Av minceur - 26 februari 2010 11:30

Godmorgon!
Jag vaknade utvilad och lätt imorse, det kändes skönt. Gick och la mig strax innan 03 med lite kurr i magen.
Mycket av snön har regnat bort under natten, och det finns faktiskt lite solstrimmor och blå himmel här och där.
Det blir nog en långpromenad idag... :)


Dagens frukost blev totalt 250, och jag är nöjd.
Nu ska jag sysselsätta mig med lite nagelmålning.

Av minceur - 25 februari 2010 20:47

F: 290 

* 50

L: 210

* 100
M: 265


Totalt: 875


Känns inte helt okej med tanke på att jag aldrig kom in på gymmet idag. Hela den här dagen blev inte som jag tänkt mig, alls.

Hursom, nu är det som det är.
Klockan är 20:56 och det är färdigätet för idag, resten av kvällen vill jag nog spendera i duschen. 

Av minceur - 25 februari 2010 15:32

Helvete, sen igår så har jag förlagt mitt gymkort!
Kom till gymmet helt iställd på att springa på löpbandet, och så kunde jag inte komma in för jag hittade inte det jävla plastkortet.
Har letat hemma och jag fattar verkligen inte vart det blivit av. Jag som tänkt spinna imorgon =/


L:
Falafel = 110

Grönsaksröra = 100

Totalt: 210 


Promenerade hem från gymmet, helt arg på mig själv.
Försökte hitta det fina flowet jag hade igår när jag gick, men nu kände jag bara kylan och regnet som piskade mig i ansiktet.
Usch och fy.


 

Av minceur - 25 februari 2010 10:36

Godmorgon världen :)
Klockan är 10:37 och jag har inte stigit upp från sängen ännu. Ajaj.
Idag ska jag äta frukost, ta mig ner till gymmet, äta lunch och fräscha till mig, träffa min pojke, sen dansträning.


Han ska komma hit i helgen, men jag drar mig för det.
Tanken av att hans fina händer ska röra vid min mage och mina höfter får mig att rysa, och det är fan i mig inte på ett bra sätt.


Jag vill inte ha det såhär, jag vill kunna vara trygg i mig själv och känna mig vacker.
Så det är väl dags att hoppa ur sängen nu?


Ha en underbar dag!  

Av minceur - 24 februari 2010 22:46

Jag har precis kommit hem från bion. 
Har aldrig känt mig såhär stark innan, jag följde med mina vänner in i godisaffären, gick runt och tittade på alla sprakande färger, kände doften av naturgodis.
Jag stod med dom i kön när dom köpte sina biopopcorn, och jag höll i dom medan dom tog upp sina biljetter.
Inte ett enda popcorn smög förbi mina läppar, inte ett!


Under filmen åt jag tre lakritsklubbor och en halv flaska cola zero. Precis som planerat.
Sen promenerade jag hem i snöyran.

DAGENS MAT

F: 230
* en apelsin = 50

L: 228
* multivitamin brus = 0

dagens extra: 3 klubbor = 90 cola zero
M: 1 portion pastasås utan pasta = ? 

TOTALT: 598


DAGENS TRÄNING

15 min crosstrain

60 min gym

50 min powerwalk


Jag gillar detta, jag har kontroll.
Kontroll på vad jag äter innan kvällen, räknar inte kvällens mat sålänge jag är säker på att det inte överstiger 1000kcal.


Godnatt! :) 

Presentation


63 (x)
62 (x)
61 (x)
60 (x)
59 (x)
58 (x)
57 ( )
56 ( )
55 ( )
54 ( )
53 ( )

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards